czwartek, 18 marca 2010

Reaktywacja kolejowych Tychów (Miasta oczywiście) ;))

Gdy dwa lata temu po wielu latach niebytu reaktywowano połączenie z Tych Miasta do Katowic zastanawiałem się gdzie tu sens i logika ?? No bo i po co dublować autobusy pociągami na tej samej trasie? Ale gdy wsiadłem po raz pierwszy do czystego ciepłego i cichego Flirta to zrozumiałem, że właśnie w GOP-ie TYLKO pociągi ( i to bez względu czy są to flirty czy elfy czy "poczciwe" kible) mogą w pełni rozładować spory ruch na drogach. Szkoda tylko, że nie wszyscy zdają sobie z tego sprawę i z podziwu godnym pietyzmem niszczą infrastrukturę czy to kolejową czy też tramwajową. Nawiasem mówiąc nie rozumiem dlaczego zlikwidowano tramwaje w Gliwicach, Piekarach czy Dąbrowie... Z perspektywy czasu niestety wyszło na to, że likwidacja była cholernym błędem. Wiem wiem w grę wchodzi kaska ;0 Ale do cholery dlaczego teraz jadąc autobusem tą samą trasą co tramwaj jadę dłużej ?? No i w jakich warunkach !! Wrrrr.... Koszmar. Tabor i infrastruktura czy to kolejowa, czy tramwajowa pozostawia wiele do życzenia, ale z perspektywy czasu wydaje mi się, że remont torowisk czy też otwieranie nowych linii przyspożyłoby włodażom województwa wiele splendoru ;)) Szczerze mówiąc to nie wierzyłem, że flirty zaszczepią się tak dobrze :)) A teraz gdy przeczytałem, że przewiozły ponad 1,2 mln pasażerów no to ja cię kręce...

Gmina Tychy znowu przygotowuje wielką kolojową bombę hiehie... W planach mają otwarcie połączenia Tychów z Oświęcimiem !!! Tak z Oświęcimiem!! Trzymam kciuki, aby to doszło do skutku :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz